Få IT-problemer løst her og nu
MMCC Service Desk
Få IT-problemer løst her og nu

Mød din nye IT-afdeling

Vi har tænkt nyt og skabt et nutidigt koncept, der kombinerer det bedste fra den interne og den eksterne IT-afdeling. Du får tryghed, uvildighed og til en pris, der ligger langt under hvad en intern IT-afdeling koster, samt fleksibilitet og knowhow fra eksterne IT-konsulenter.

Vi har gjort op med uigennemsigtige it-regninger, dyre opstarts gebyrer, dyre support timer og i stedet inkluderet det hele...

Fri remote support til en fast månedlig pris pr. bruger.

MMCC Service Desk

Aftalens indhold:

  • Ubegrænset remote support - Sikrer, at brugerne får den support, de har brug for uden omkostningerne løber løbsk.

  • Faste kontaktpersoner - Sikrer, at brugerne får adgang til kompetent support og knowhow.

  • IT-indkøb - Kan ske gennem vores fordelagtige indkøbsaftaler, fordi stordrift giver os særlige rabatter på it-udstyr.

  • Bortskaffelse - Giver mulighed at aflevere brugte tonere til genbrug og hardware til data-destruktion.

Fri IT support til en fast lav pris

Det behøver hverken at være dyrt eller svært at skabe fokus på din forretning.


Aftalen omfatter:
Remote support til Microsoft Windows og MacOS
Remote support til Officepakken  2016, 2019, 2021 og Office365
Remote support til Java, Adobe Reader og Flash Player
Remote fejlfinding på Hardware
Remote fejlfinding og fejludbedring af installeret software
Remote geninstallation af software og drivere, hvor det er teknisk muligt


Aftalen omfatter ikke:
Mobiltelefoner, PDA er og tablets
Tekniske problemer, der ikke kan løses remote
Brugerapplikationer som fx ERP, Business Intelligence eller CRM systemer


Hvordan:
Aftalen dækker alle brugere i virksomheden med 1 arbejdsplads pr. bruger
Mandag til fredag – fra kl. 08.00 til 16.00
Aftalen kan udvides til 24/7 døgnet rundt.